Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

0 Mėgstami
0Krepšelis
Tik šią savaitę! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥  NAUJIENA! 📚 Knygos ANGLŲ kalba su kodu BOOKS -20% pigiau! Naršykite čia >> 👉 ⚡
-10% su kodu: PATOGU
8,10 
Įprasta kaina: 9,00 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2025-03-19
-10% su kodu: PATOGU
8,10 
Įprasta kaina: 9,00 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2025-03-19
-10% su kodu: PATOGU
2025-03-31 8.10 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus kovo 17 d. užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Mokomojoje knygoje "Marketingo tyrimai" išdėstyta teorinė medžiaga apie marketingo ir rinkos tyrimus, jų metodologiją, atlikimo techniką, o lygiagrečiai su ja - klausimai diskusijoms, praktinės užduotys, papildančios teorines marketingo tyrimų žinias. Pabaigoje pateikiami marketingo tyrimo dalyko kursinio darbo rengimo metodiniai nurodymai.

Knyga "Marketingo tyrimai" naudinga aukštųjų mokyklų vadybos ir verslo administravimo studijų krypties studentams, besimokantiems kaip teisingai bei kokybiškai organizuoti ir atlikti marketingo tyrimus.

Informacija

Autorius: Laima Unterhauser
Leidėjas: Ciklonas
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 143
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9955722061

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketingo tyrimai“

Būtina įvertinti prekę