✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Marketingo strategijos ir marketingo valdymo teorijos glausta apžvalga skirta rinkodarą ir vadybą studijuojantiems studentams, rinkodaros specialistams rengiantiems rinkodaros planus ir analizes. Mokomojoje knygelėje atmintinės ir studento konspekto forma apžvelgiama:
• Strateginis marketingo planavimas, organizavimas ir kontrolė (Strateginis, taktinis planavimas; marketingo reikšmė įmonės strateginiam planavimui; marketingo planavimo organizavimas, kontrolė bei įvertinimas; marketingo informacinė sistema).
• Įmonių marketingo strategijų modelių apžvalga.
• Marketingo strategijos formavimas ir valdymas (Produkto, kainodaros, pardavimo, rėmimo strategijų formavimas ir valdymas). Skaityk.lt rekomenduotų įmonių rinkodaros specialistams parengusiems rinkodaros planą apibendrinimui peržvelgti ir šią knygelę– neabejojame, kad knygelė sukels papildomų minčių kaip patobulinti parengtą rinkodaros planą.

Informacija

Autorius: Eugenija Gečienė
Leidėjas: Ciklonas
Išleidimo metai: 2004
Knygos puslapių skaičius: 84
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9955-497-26-2

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti