✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Marketingo strategijos ir marketingo valdymo teorijos glausta apžvalga skirta rinkodarą ir vadybą studijuojantiems studentams, rinkodaros specialistams rengiantiems rinkodaros planus ir analizes. Mokomojoje knygelėje atmintinės ir studento konspekto forma apžvelgiama:
• Strateginis marketingo planavimas, organizavimas ir kontrolė (Strateginis, taktinis planavimas; marketingo reikšmė įmonės strateginiam planavimui; marketingo planavimo organizavimas, kontrolė bei įvertinimas; marketingo informacinė sistema).
• Įmonių marketingo strategijų modelių apžvalga.
• Marketingo strategijos formavimas ir valdymas (Produkto, kainodaros, pardavimo, rėmimo strategijų formavimas ir valdymas). Skaityk.lt rekomenduotų įmonių rinkodaros specialistams parengusiems rinkodaros planą apibendrinimui peržvelgti ir šią knygelę– neabejojame, kad knygelė sukels papildomų minčių kaip patobulinti parengtą rinkodaros planą.
Autorius: | Eugenija Gečienė |
Leidėjas: | Ciklonas |
Išleidimo metai: | 2004 |
Knygos puslapių skaičius: | 84 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9955-497-26-2 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti