✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Šioje mokomojoje knygoje „Marketingo sprendimai nekomercinėje veikloje“ pateikiama nekomercinio marketingo genezė ir analizuojamas jo vaidmuo šiuolaikinėje visuomenėje; nagrinėjama komercinės ir nekomercinės veiklos suderinamumo specifika bei marketingo orientacijos vystymas nekomerciniuose subjektuose; nagrinėjami nekomercinio produkto, nekomercinio marketingo komplekso, nekomercinio marketingo aplinkos klausimai; aptariami nekomercinės organizacijos rinkos segmentavimo pagrindiniai principai; detalizuojamas nekomercinio marketingo planavimo etapiškumas; atskleidžiami socialinio marketingo ypatumai.
Autorius: | Aušra Rūtelionė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 164 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955252436 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti