Viskam extra -5% nuolaida su kodu: PIGU (išskyrus vadovėlius ir pratybas)
Knyga „Marketingo karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savaime suprantama, buvo tik vizija inžinierių akyse. Pasaulinė prekyba apsiribojo tarptautinėmis kompanijomis.
Visa tai pasikeitė. Lyginant su šių dienų rinka, mūsų aprašytoji – lyg arbatos vakarėlis. Dabar visame pasaulyje kyla ir plinta karai. Visi visur su visais kovoja. O tai reiškia, kad „Marketingo karų“ principai šiandien svarbūs kaip niekada anksčiau.
Kompanijos turi išmokti įveikti konkurentus. Atsilaikyti prieš jų jėgą. Pasinaudoti trūkumais. Turite suprasti, kad kalbama ne apie tai žūti ar gyventi už savo kompaniją. Geriau dėl jos tegu žūva kas nors kitas.
Svarbiausia pasirinkti tinkamą strategiją. Ar esate didelė, vidutinė, ar maža kompanija, „Marketingo karai“ ir po jos išeisiančios knygos padės jūsų kompanijai susidaryti strategijos modelį, leisiantį išsilaikyti XXI amžiuje.
To, kas rašoma šiose knygose, jūsų nemokė verslo studijose.
Autorius: | Al Ries, Jack Trout |
Leidėjas: | Smaltijos leidykla |
Išleidimo metai: | 2005 |
Knygos puslapių skaičius: | 196 |
Formatas: | 15x21, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955551755 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę