✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
-10% su kodu: PATOGU
10,43 
Įprasta kaina: 11,59 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-03
-10% su kodu: PATOGU
10,43 
Įprasta kaina: 11,59 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-03
-10% su kodu: PATOGU
2024-11-30 11.59 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, lapkričio 28 d. užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Šiuolaikiniai vartotojai nori patys rinktis prekes, todėl gamintojo ir pirkėjo ryšio išlaikymas šiandien ypač aktualus: jo nebuvimas įmonei gali sukelti nepataisomą žalą. Iškyla klausimų: kaip priartinti prekę prie pirkėjo? Kaip užtikrinti, kad prekės jį pasieks tinkamoje vietoje, tinkamu laiku, tinkamos kokybės ir už priimtiną kainą? Mokomojoje knygoje aptariami marketingo kanalai, jo struktūrinių vienetų ar tarpininkų funkcijos ir klasifikacija, konfliktai, galintys iškilti tarp dalyvių. Taip pat nagrinėjama kanalo plėtra, atsakomi įvairūs kiti marketingo klausimai, aktualūs šiuolaikinėje rinkodaroje. Mokomoji knyga skirta tiems, kas domisi marketingu ar vadyba, studijuoja šią sritį ar joje dirba. Leidinys naudingas ir gamybos įmonių, formuojančių marketingo kanalą, atstovams.

Informacija

Autorius: Rasa Gudonavičienė, Aistė Dovalienė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 100
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090213261

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti