✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Mokomoji knyga "Marketingas organizacijoje: praktiniai sprendimai" yra mokomosios knygos "Organizacijos marketingo sprendimai" (2005) papildytas ir pataisytas leidinys. Šioje knygoje išryškintas praktinis požiūris į rinkodarą įmonėje, jos svarbiausių klausimų nagrinėjamu konkrečiomis sąlygomis. Knygoje trumpai pateiktos marketingo pagrindinių temų esminės žinios, raktiniai žodžiai, nagrinėjamos praktinės, imitacinės ir situacinės užduotys su trumpais metodiniais nurodymais ir trumpu sprendimu, užduotys studentų savarankiškam darbui su pateiktais atsakymais. Didžiausias dėmesys skirtas įmonės marketingo analizei ir veiklos pelningumo sąsajoms.
Autorius: | J. Stankevičienė, R. Urbanskienė |
Leidėjas: | KTU leidykla Technologija |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 171 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955255260 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti