Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing Research: Planning, Process, Practice

-15% su kodu: ENG15
237,24 
Įprasta kaina: 279,11 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
237,24 
Įprasta kaina: 279,11 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 279.1100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with targeted, practical solutions to a range of issues and equipping them with the tools they need to overcome the common pitfalls of designing research projects.

Informacija

Autorius: Riccardo Benzo, Marwa Gad Mohsen, Chahid Fourali,
Leidėjas: SAGE LTD
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 430
ISBN-10: 1446294366
ISBN-13: 9781446294369
Formatas: 246 x 189 x 28 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing Research: Planning, Process, Practice“

Būtina įvertinti prekę