Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green

-15% su kodu: ENG15
331,16 
Įprasta kaina: 389,60 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
331,16 
Įprasta kaina: 389,60 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 389.6000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

Informacija

Serija: International Series in Quantitative Marketing
Leidėjas: Springer US
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 364
ISBN-10: 0387243089
ISBN-13: 9780387243085
Formatas: 235 x 155 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects: A Tribute to Paul E. Green“