Marketing Organisation (RLE Marketing)

-15% su kodu: ENG15
119,55 
Įprasta kaina: 140,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
119,55 
Įprasta kaina: 140,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 140.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines: The study of the organisational location and positioning of the marketing function The analytical perspectives of information-processing theories of organisation The relationship between structure and information Organisational processes

Informacija

Autorius: Nigel Piercy
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 254
ISBN-10: 113898048X
ISBN-13: 9781138980488
Formatas: 234 x 156 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing Organisation (RLE Marketing)“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing Organisation (RLE Marketing)“