Marketing National Parks for Sustainable Tourism

-15% su kodu: ENG15
75,72 
Įprasta kaina: 89,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
75,72 
Įprasta kaina: 89,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 89.0800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Informacija

Autorius: Stephen L. Wearing, Stephen Schweinsberg, John Tower,
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 168
ISBN-10: 1845415574
ISBN-13: 9781845415570
Formatas: 234 x 156 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing National Parks for Sustainable Tourism“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing National Parks for Sustainable Tourism“