Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing in Context: Setting the Scene

-15% su kodu: ENG15
82,26 
Įprasta kaina: 96,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
82,26 
Įprasta kaina: 96,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 96.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The best marketing doesn't just focus on the individual psychology of the consumer, it operates at a cultural level. It frames choices so that the consumer isn't aware their buying decisions are being influenced. Hackley shows how marketing must set the scene and identify the broader cultural context to successfully influence consumers.

Informacija

Autorius: Chris Hackley
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 240
ISBN-10: 1349452033
ISBN-13: 9781349452033
Formatas: 216 x 140 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing in Context: Setting the Scene“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing in Context: Setting the Scene“