Marketing Budgeting (RLE Marketing): A Political and Organisational Model

-15% su kodu: ENG15
85,49 
Įprasta kaina: 100,58 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
85,49 
Įprasta kaina: 100,58 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 100.5800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book represents a radical departure from the established theory in taking an organisational view of resource allocation in marketing, which stresses the importance of structure and process rather than just budgeting technique. The book describes and analyses marketing organisation and processes in terms of organisational power and politics and models market budgets as political outcomes.

Informacija

Autorius: Nigel Piercy
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 544
ISBN-10: 1138995630
ISBN-13: 9781138995635
Formatas: 234 x 156 x 29 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing Budgeting (RLE Marketing): A Political and Organisational Model“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing Budgeting (RLE Marketing): A Political and Organisational Model“