Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing Blunders: Cases & Lessons for Managers

-15% su kodu: ENG15
28,39 
Įprasta kaina: 33,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
28,39 
Įprasta kaina: 33,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 33.4000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Marketing Blunders: Lessons for Future Managers is all about marketing lessons from year 2009 to 2020. It starts off with a brief background of the business. Then, the authors reveal what went wrong in each case and how the company solved the issue or turned a bad situation into a positive one. All cases end with a list of lessons learnt and discussion questions. You will learn the potential marketing blunders and how to avoid them. This book will help you build and strengthen your brand.

Informacija

Autorius: Zalfa Laili Hamzah, Ong Lin Dar,
Leidėjas: Partridge Publishing Singapore
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 108
ISBN-10: 1543761798
ISBN-13: 9781543761795
Formatas: 229 x 152 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing Blunders: Cases & Lessons for Managers“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing Blunders: Cases & Lessons for Managers“