✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Joe Pilotta ir Jill Adair McCaughan knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" analizuoja problemas, su kuriomis susiduria rinkodara 21 amžiuje: sumažėjo poveikis, įtaka, reklama identifikuojama kaip viena iš manipuliacijos klientais formų. Autoriai trumpai aptaria egzistuojančias rinkodaros teorijas bei, kodėl tos teorijos jau nebeatspindi realios situacijos.
Knygoje pabrėžiama, kad būtina pereiti prie požiūrio, kada centre atsiduria ne vartotojas, o klientas, tačiau kliento poreikių identifikavimas neturi būti siejamas su praeities tendencijomis ar įvykiais. Norint pasiekti maksimalią ir visapusišką naudą, svarbų klientą įtraukti į analizės procesą, kad būtų galima suvokti jo lūkesčius ir kartu vienos ar kitos prekės ir paslaugos perspektyvas.
Plačiau analizuojamas kompleksinis rinkodaros modelis ir galima jo suvokimo transformacija, pabrėžiama, kad būtina adaptuoti esamus rinkodaros modelius prie pakitusios aplinkos bei egzistuojančių medijų. Knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" stengiamasi pateikti mokslines įžvalgas bei rekomendacijas tiek profesoriui, tiek rinkodaros, reklamos ir ženklinimo profesionalui.

Informacija

Autorius: Joe Pilotta, Jill Adair McCaughan
Leidėjas: Mykolo Romerio universitetas
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 2016
Formatas: 15x21, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955197881

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti