Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management

-15% su kodu: ENG15
393,65 
Įprasta kaina: 463,12 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
393,65 
Įprasta kaina: 463,12 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 463.1200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Autorius: Thomas Fotiadis, Dimitris Folinas, Konstantinos Vasileiou,
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 352
ISBN-10: 1138394475
ISBN-13: 9781138394476
Formatas: 250 x 175 x 23 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management“