Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

-15% su kodu: ENG15
373,41 
Įprasta kaina: 439,30 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
373,41 
Įprasta kaina: 439,30 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 439.3000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Chris Hackley
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2001
Knygos puslapių skaičius: 236
ISBN-10: 0415208599
ISBN-13: 9780415208598
Formatas: 240 x 161 x 17 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption“