Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis

-15% su kodu: ENG15
82,26 
Įprasta kaina: 96,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
82,26 
Įprasta kaina: 96,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 96.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book offers a cultural studies approach to marketing and advertising and shows readers how scholars from different academic disciplines make sense of marketing¿s role in American culture and society. It is written in an accessible style and has numerous drawings by the author to give it more visual interest.

Informacija

Autorius: Arthur Asa Berger
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 176
ISBN-10: 3319837125
ISBN-13: 9783319837123
Formatas: 210 x 148 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis“

Būtina įvertinti prekę