Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Marketing: An Introduction, Global Edition

-15% su kodu: ENG15
115,49 
Įprasta kaina: 135,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
115,49 
Įprasta kaina: 135,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 135.8700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Marketing: An Introduction shows you how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn gives you a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices.

The 15th Edition features updated and deeply developed chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases and end-of-chapter exercises. With these, you'll get ample practice applying marketing concepts to real-world company scenarios.

Informacija

Autorius: Gary Armstrong, Philip Kotler,
Leidėjas: Pearson
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 704
ISBN-10: 1292433108
ISBN-13: 9781292433103
Formatas: 213 x 272 x 28 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing: An Introduction, Global Edition“

Būtina įvertinti prekę