Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
207,37 
Įprasta kaina: 243,96 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
207,37 
Įprasta kaina: 243,96 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 243.9600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This highly accessible fifth edition continues to open windows to the world of marketing, with cases that are vibrant and engaged, links that allow students to explore topics in more detail and content to encourage them to relate theory to practice.

Informacija

Autorius: Rosalind Masterson, Nichola Phillips, David Pickton,
Leidėjas: SAGE Publishing Ltd
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 560
ISBN-10: 1526494574
ISBN-13: 9781526494573
Formatas: 246 x 189 x 30 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing: An Introduction“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing: An Introduction“