Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market

-15% su kodu: ENG15
462,39 
Įprasta kaina: 543,99 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
462,39 
Įprasta kaina: 543,99 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 543.9900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This much-anticipated new edition has been has been fully revised and updated to reflect the realities of 21st century business, with brand new case studies from globally recognised companies and covering a range topical issues. Lecturers are assisted with support materials including PowerPoint slides, suggested frameworks for using the case studies and case studies from previous editions.

Informacija

Autorius: Nigel F. Piercy
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 604
ISBN-10: 0415834260
ISBN-13: 9780415834261
Formatas: 260 x 208 x 37 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Market-Led Strategic Change: Transforming the process of going to market“