Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Managing the Shopfloor: Subjectivity, Masculinity and Workplace Culture

-15% su kodu: ENG15
195,68 
Įprasta kaina: 230,21 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
195,68 
Įprasta kaina: 230,21 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 230.2100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Frontmatter -- Introduction -- Chapter One: Power and Subjectivity in Organizations -- Chapter Two: Managing Management -- Chapter Three: Managing Masculinity -- Chapter Four: Managing a Joke -- Chapter Five: Managing to Resist -- Chapter Six: Managing to Comply -- Chapter Seven: Managing to Escape -- Conclusion -- Appendix: Methodology -- Bibliography -- Name Index -- Subject Index -- Backmatter

Informacija

Autorius: David L. Collinson
Serija: de Gruyter Studies in Organization
Leidėjas: De Gruyter
Išleidimo metai: 1992
Knygos puslapių skaičius: 268
ISBN-10: 311012257X
ISBN-13: 9783110122572
Formatas: 236 x 160 x 25 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing the Shopfloor: Subjectivity, Masculinity and Workplace Culture“

Būtina įvertinti prekę