Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Managing the Publics Trust in Non-profit Organizations

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Globally there is growing concern over charities abilities to raise funds. This is of concern to both charity organizations and policy makers. One of the key factors that determine the public¿s willingness to provide funds (to donate) is trust in both specific charity organizations and the sector in general. A significant amount of research from a number of disciplines has pointed to ways in which the public¿s trust can be generated and maintained. Bring this research into a single source will provide a valuable guide for both individual charity organizations and policy makers.

Informacija

Autorius: Christopher D. B. Burt
Leidėjas: Springer New York
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 84
ISBN-10: 1493905597
ISBN-13: 9781493905591
Formatas: 235 x 155 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing the Publics Trust in Non-profit Organizations“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Managing the Publics Trust in Non-profit Organizations“