Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Managing the Digital Transformation of Business Models. An Incumbent Firm Perspective

-15% su kodu: ENG15
67,29 
Įprasta kaina: 79,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,29 
Įprasta kaina: 79,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.1600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The first part of this thesis is divided into two chapters. Chapter A.I explains the motivation for this work and presents the research gaps and questions as well as the structure, design, research contexts, and anticipated contributions of this cumulative dissertation.

Informacija

Autorius: Andre Hanelt
Serija: Göttinger Wirtschaftsinformatik 83
Leidėjas: Cuvillier
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 240
ISBN-10: 3736992548
ISBN-13: 9783736992542
Formatas: 210 x 148 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing the Digital Transformation of Business Models. An Incumbent Firm Perspective“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Managing the Digital Transformation of Business Models. An Incumbent Firm Perspective“