Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Managing Religion: The Management of Christian Religious and Faith-Based Organizations: Volume 2: External Relationships

-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This two-volume work explores the management of religious and faith-based organizations. Each chapter offers a discussion of the earliest Christian organizations based on New Testament evidence; a study of managing faith-based organizations; and an exploration of secular management theory in relation to the management of faith-based organizations.

Informacija

Autorius: Malcolm Torry
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 292
ISBN-10: 1349494216
ISBN-13: 9781349494217
Formatas: 216 x 140 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing Religion: The Management of Christian Religious and Faith-Based Organizations: Volume 2: External Relationships“

Būtina įvertinti prekę