Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Managing Business in a Multi-Channel World: Success Factors for E-Business

-15% su kodu: ENG15
168,84 
Įprasta kaina: 198,64 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
168,84 
Įprasta kaina: 198,64 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 198.6400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Addresses the concerns of existing companies who wish to succeed in the new multi-channel environment as it develops and becomes commonplace. The book offers insight into studies on multi-channel e-business in consumers, markets and strategy of e-business and the impending future of the multi-channel environment.

Informacija

Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 370
ISBN-10: 1591406293
ISBN-13: 9781591406297
Formatas: 260 x 183 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing Business in a Multi-Channel World: Success Factors for E-Business“

Būtina įvertinti prekę