Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
33,21 
Įprasta kaina: 39,07 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
33,21 
Įprasta kaina: 39,07 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 39.0700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

When done right, a brand works for you. It holds your story, vision, and purpose. It keeps your audience loyal and committed to you, no matter where life takes you. With a strong brand, you can make changes to your business and your clients will follow you because you're you.Brand identity refers to the visible elements of a brand, including colors, design and the logo that people can identify and distinguish the brand with. On the other hand, brand image is about how and what you want your brand to be perceived as. In all, both brand identity and image craft the language for your marketing, advertising and sales efforts.

Informacija

Autorius: Arvind Upadhyay
Leidėjas: Notion Press
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 116
ISBN-13: 9798887494548
Formatas: 229 x 152 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „MAKING A BRAND“

Būtina įvertinti prekę