Magazines: A Complete Guide to the Industry

-15% su kodu: ENG15
51,11 
Įprasta kaina: 60,13 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
51,11 
Įprasta kaina: 60,13 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 60.1300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Here is a concise overview of everything you want to know about the magazine production process, from the conception of article ideas through printing and distribution. Looking at magazine publishing from the «micro» view ¿ individual magazines ¿ to the «macro» view ¿ industry trends, history, and issues ¿ this book contains chapters on how to launch a new magazine and write a business plan. Magazines: A Complete Guide to the Industry is ideal for students in magazine editing, management, and publishing courses; entrepreneurs who want to launch a new magazine; or magazine staff members who are new to the industry.

Informacija

Autorius: Shirrel Rhoades, David E. Sumner,
Serija: Media Industries
Leidėjas: Peter Lang
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 220
ISBN-10: 082047617X
ISBN-13: 9780820476179
Formatas: 225 x 150 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Magazines: A Complete Guide to the Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Magazines: A Complete Guide to the Industry“