Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Luxury Brands in China and India

-15% su kodu: ENG15
194,46 
Įprasta kaina: 228,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
194,46 
Įprasta kaina: 228,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 228.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book provides an analysis of the luxury industry in two of the world¿s biggest and evolving markets, and identifies and discusses the key issues and dynamics in transforming their luxury landscapes. By discussing the elements that are most likely to dominate boardroom agendas, the pragmatic implications for both strategic and marketing planning are made clear. Special emphasis is placed upon well-contemplated responses to luxury brand marketing challenges that executives are likely to face as they push their brands to adapt and thrive in these shifting markets.

Informacija

Autorius: Douglas Bryson, Glyn Atwal,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 276
ISBN-10: 1137547138
ISBN-13: 9781137547132
Formatas: 216 x 153 x 20 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Luxury Brands in China and India“

Būtina įvertinti prekę