Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Local and Global: The Management of Cities in the Information Age

-10% su kodu: ENG10
138,88 
Įprasta kaina: 154,31 
-10% su kodu: ENG10
Kupono kodas: ENG10
Akcija baigiasi: 2025-02-23
-10% su kodu: ENG10
138,88 
Įprasta kaina: 154,31 
-10% su kodu: ENG10
Kupono kodas: ENG10
Akcija baigiasi: 2025-02-23
-10% su kodu: ENG10
2025-02-28 154.3100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This text challenges the belief that cities will eventually disappear as territorial forms of social organization as new information technologies permit the articulation of social processes without regard for distance, arguing that the specific role of cities will become more important, and proposing that a dynamic and creative relationship be built up between the local and the global. In this way, cities will remain the focus of social organization, political management and cultural expression, equipped to deal with the enormous social and environmental problems of urbanization.

Informacija

Autorius: Jordi Borja, Manuel Castells,
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 1997
Knygos puslapių skaičius: 290
ISBN-10: 1853834416
ISBN-13: 9781853834417
Formatas: 234 x 156 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Local and Global: The Management of Cities in the Information Age“

Būtina įvertinti prekę