Iki 12.20 12:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau ČIA >>
Šie tarpdalykiniai literatūros projektai siūlo vyresniųjų gimnazijos klasių mokiniams įžvelgti ir atskleisti kūrinių temas ar problemas platesniame kontekste, derinant skirtingus požiūrius į literatūrą, tyrimo pjūvius, pritraukiant skirtingus šaltinių analizės būdus, remiantis daile, kinu, gamtos mokslais, psichologija, sociologija ir kt. Leidinyje pateiktuose projektuose atskleidžiami literatūros ir kitų mokslo sričių – geografijos, istorijos, dailės, biologijos, socialinių mokslų – tarpdalykiniai ryšiai ir struktūruojamos analizės galimybės.
Suformuoti projektai (jų tikslai, uždaviniai, žingsniai, užduotys) leis mokiniams lengviau pasirengti viešajai kalbai, argumentavimui remiantis literatūra, brandos darbui, patobulinti samprotavimo ir literatūrinių rašinių argumentavimo techniką, diskutuoti ir kurti originalius pristatymus, lyginti literatūros kūrinius įvairiais aspektais, apibendrinti, rasti originalių aspektų gilesnei literatūros kūrinių analizei.
Leidinys „Literatūra. Integruoti tarpdalykiniai projektai 11-12 klasei“ tinka 11-12 klasių mokinių savarankiškam darbui tobulinant literatūros analizės įgūdžius, mokytojui, pasirinkus šią medžiagą klasės projektinei veiklai, formuoti ilgalaikes užduotis mokinių grupei ar grupėms.
Autorius: | Nijolė Bartašiūnienė, Alius Avčininkas, Aušra Smaleckienė |
Leidėjas: | Šviesa |
Išleidimo metai: | 2020 |
Knygos puslapių skaičius: | 96 |
Formatas: | 21x29, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9785430069971 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti