Viskam extra -5% nuolaida su kodu: PIGU (išskyrus vadovėlius ir pratybas)
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Mokslinėje monografijoje sisteminės analizės būdu nagrinėjama šiuolaikinės rinkodaros problematika, Lietuvos rinkodaros plėtra. Studijos akcentai - prekių konkurencingumo analizė, metodiniai rinkodaros klausimai, rizikos įvertinimas, ateities prekyba, skirstomoji informacija, paslaugų tipai ir savybės, ekonomikos principai ir ekonominis mąstymas. Remiamasi užsienio šalių ir Lietuvos autorių darbais, autoriaus patirtimi. Monografija skiriama rinkodaros, vadybos, verslo, ekonomikos mokslo magistrantams, doktorantams, įmonių vadybininkams ir kitų sričių specialistams.
Autorius: | Antanas Svetikas |
Leidėjas: | Lietuvos edukologijos universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 212 |
Formatas: | 16x23 |
ISBN ar kodas: | 9789955203391 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti