Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Remdamiesi žemesnėse klasėse įgyta patirtimi skirti kalboje ir vartoti žodžius, kurie reiškia daiktus, specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai penktoje ir šeštoje klasėje mokosi pažinti daiktavardį kaip kalbos dalį, taip pat įgyja bendresnio pobūdžio žinių apie žodžių gramatinius požymius (giminę, skaičių, linksnį, linksniavimą), jomis vėliau naudojasi mokydamiesi ir kitų kalbos dalių: vienais atvejais gretindami pagal panašumą (pvz., mokantis pažinti būdvardžio, skaitvardžio, įvardžio gramatinius požymius), kitais -priešpastatymo būdu, pvz., lygindami su veiksmažodžiu. Vis dėlto ir šioje dalyje dominuoja praktinės daiktavardžio pažinimo, skaitymo, vartojimo sakinyje užduotys. Apibrėžimų beveik nėra - pateikiamas tik vienas kitas komentaras, paaiškinimas. Tikimasi, kad mokytojai, atsižvelgdami į individualius savo mokinių gebėjimus, dalį užduočių adaptuos (trumpins, supaprastins, savo nuožiūra vienaip ar kitaip lengvins), o dalį galbūt nukels į dar vėlesnius mokymo etapus. Kaip ir kitose dalyse, keliolika užduočių skirta bendravimo gebėjimams ugdyti.
Autorius: | Jonas Ambrukaitis |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2011 |
Knygos puslapių skaičius: | 84 |
Formatas: | minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955321156 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti