✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Yra daugybė būdų pažinti ir tyrinėti aplinkiniam pasauliui. Tačiau bene maloniausias iš jų - žaidimas. Žaisdamas vaikas išmoksta susikaupti, bendrauti, savarankiškai atlikti užduotis. Tinkamai parinkti žaidimai lavina vaizduotę, atmintį, nuovokumą. Be to, tai yra puiki proga geriau pažinti savo vaiką bei padėti jam įgyti žinių ir įgūdžių, būtinų mokykloje.
Šioje knygoje rasite pasakėlę, septynis žaidimus bei karpomas pasakos veikėjų figūrėles. Visi žaidimai vienaip ar kitaip susiję su pasakėle, jos veikėjais, todėl karpomas figūrėles galima naudoti tiek žaidimuose (ten, kur reikia figūrėlių), tiek ir pasakai inscenizuoti. Be to, šitaip vaikas skatinamas žaidimo metu fantazuoti, kurti pasakos tęsinius, naujus jau pažįstamų veikėjų nuotykius, lavinama jo kalba, loginis mąstymas, vaizduotė. Čia pateikiamos žaidimų taisyklės - tik mūsų pasiūlymai. Keiskite, papildykite jas, sugalvokite naujas, o dar geriau - leiskite tai padaryti vaikams!
Žaidimai parinkti atsižvelgiant į vaiko brandumo mokyklai reikalavimus, todėl ypač tinkami būsimiesiems pirmokėliams. Tačiau juos mielai žaidžia ir jaunesni bei vyresni vaikai.
BĖGAM LIESTI!
Šeimininkė ką tik pabėrė lesalo ir visos vištos, antys, žąsys, visi kiemo gyventojai, nubėgo lesti. Kas bus pirmas? Tuoj sužinosim! Tau reikės žaidimo kauliuko ir tiek skirtingų figūrėlių, klek bus žaidėjų. Sustatyk jas starte - ir pradedam! Kiekvienas žaidėjas paeiliui meta kauliuką ir eina j prieki per tiek skrituliukų, kiek taškų iškrito. Jei sustojai ant mėlyno skrituliuko, teks luktelėti ir praleisti vieną ėjimą. Raudonas skrituliukas liepia tau atidžiau apsižvalgyti ir surasti, j kur nuo jo bėga rodyklytė. Ten ir perkelk savo figūrėlę. O laimi, aišku, tas, kas pirmas atbėga iki finišo.
ŠEIMYNĖLĖS
Ši žaidimą gali žaisti du ar daugiau žaidėjų. Korteles sukarpyk. Paskui užverstas sudėk ant stalo ir sumaišyk. Kiekvienas žaidėjas paeiliui traukia po vieną kortelę. Žaidimo tikslas - pirmam surinkti tris korteles, kad sudėliotum visą bet kokią gyvulių šeimynėlę (t.y. rasti tėtį, mamą ir vaiką). Galima žaisti ir kitaip. Pavyzdžiui, išsidalinti visiems korteles po lygiai ir žiūrėti, kuris šeimynėlių turi daugiausia - tas ir laimėjo. O jei žaidimo draugų neturi, gali žaisti ir vienas. Paprasčiausiai trauk po vieną korteles ir žiūrėk, kokią šeimynėlę surinksi pirmą!
NAMINIAI IR LAUKINIAI
Nors kai kurie naminiai gyvūnai gana panašūs Į laukinius (o gal priešingai - laukiniai į naminius?), tačiau visai neblogai būtų išmokti juos atskirti. Pamėginkim! Žaisti geriausia dviese. Bet žaidėjų gali būti ir daugiau, o jei žaisti neturi su kuo, gali pamėginti ir vienas. Iš pradžių korteles susikarpyk. į atskiras krūveles sudėk laukinius ir naminius gyvūnus (kad būtų lengviau, jų kortelių kraštai yra skirtingų spalvų). Prieš pradėdamas žaisti, sugalvok, ko ieškosi: vieno laukinio gyvūno tarp naminių ar vieno naminio tarp laukinių. Tada į laukinių gyvūnų kortelių krūvelę Įdėk vieną (bet kurią) naminio gyvūno kortelę (arba priešingai) ir šitas korteles užverstas sumaišyk ant stalo. Likusias korteles atidėk Į šalį -šiame žaidime jų neprireiks. Dabar kiekvienas žaidėjas traukia paeiliui po vieną kortelę ir stengiasi pirmas rasti tą, kuri čia netinka. T.y. pirmas „pagauti" naminį gyvūną tarp laukinių arba laukinį tarp naminių. O jei žaidi vienas, tada tiesiog trauki korteles tol, kol randi tą, kuri čia netinkama. Nors, žinoma, su varžovu žaisti visada Įdomiau...
APRENK!
Šaltoka? Gal reikėtų apsirengti? O jei pats jau apsirengei, tada parink tinkamus drabužėlius lėlytėms. Žaisti geriau dviese, tačiau galima ir vienam. Sukarpyk korteles. Atskirai padėk berniuko ir mergaitės figūrėles, o likusias korteles užverstas sumaišyk ant stalo. Kiekvienas žaidėjas išsitraukia po vieną vaiko figūrėlę (jei žaidi vienas, gali tiesiog pasidėti vieną arba jas abi). Kiekvienai figūrėlei reikės 4 drabužių: kepurės galvai, drabužių viršutinei ir apatinei liemens daliai ir, žinoma, batų. Kiekvienas žaidėjas paeiliui traukia po kortelę ir stengiasi surinkti savo lėlytei tinkamą 4 drabužių rinkinį. Jie turi derėti pagal stilių, paskirtį ir sezoną. Pvz., berniukui netiks sijonas, o prie žieminės kepurės nederės vasarinės basutės. Laimi tas, kuris pirmas savo lėlytei surenka tinkamą aprangos komplektą. O jei žaidi vienas, tiesiog pasistenk kuo greičiau aprengti berniuką ir mergaitę. Kuri aprengti pavyks pirma?
KAS IŠ KO?
Daugelis maisto produktų iš ko nors padaryti: kas iš miltų, kas iš mėsos ir t.t. o kai kurie tiesiog užauga ir tau bereikia juos suvalgyti. Pavyzdžiui, daržovės ar vaisiai. Pamėginkim pažaisti ir išsiaiškinti, ar žinai, kas iš kur atsiranda! Susikarpyk korteles ir iškirpk apskritimus. Korteles užverstas sudėk ant stalo ir sumaišyk. Žaidžiama dviese (žaidėjų gali būti ir daugiau, tačiau tada teks nusipiešti daugiau tokių skritulių, kokie yra šiame puslapyje). Kiekvienas žaidėjas iš eilės traukia kortelę, pasako, iš ko tas produktas pagamintas, ir deda kortelę Į atitinkamą skritulio dalį. Laimi tas, kuris pirmas užpildo visus 4 skritulio skyrius. O jei žaidimo draugo neturi, gali žaisti ir vienas. Tiesiog trauk korteles, sakyk, kas iš ko, ir dėk kiekvieną kortelę į atitinkamą skritulio dalį.
KAS DAUGIAU?
Paskaičiuokim, kas daugiau! Sukarpyk korteles ir užverstas sudėk jas ant stalo. Žaidžiama dviese. Žaidėjai traukia po kortelę ir skaičiuoja, kiek gyvūnų kiekvienas „sugavo". Kuris daugiau, tas ir pasiima abi korteles. Jei abu turi po vienodai, traukiama dar po vieną kortelę. O jei reikia - ir dar. Tas, kuris pirmas gauna kortelę su daugiau gyvūnų paveik¬slėlių, ir pasiima visas susikaupusias korteles. Beje, skaičiuojami visi kortelėje esantys gyvūnai - ir dideli, ir maži. Žaidimas baigiamas tada, kai baigiasi kortelės. O jo laimėtoju tampa žaidėjas, kuris surenka daugiau kortelių (bet ne ant jų esančių paveikslėlių!).
RAIDELĘ, PARODYK KELIĄ
Ar pažįsti raideles? Dar ne visas? Nieko tokio! Pažaisi šį žaidimą - gal ir daugiau jų pažinsi! O gal ir visas! Tik iš pradžių reikės šiek tiek pasiruošti. Tau reikės žaidimo kaulelio ir tiek skirtingų figūrėlių, kiek bus žaidėjų. Žaisti geriausia dviese ar trise, bet žaidėjų gali būti ir daugiau. Nors iš bėdos galėtum žaisti ir vienas. Sustatykit figūrėles starte ir pradedam! Kiekvienas žaidėjas meta kaulelį ir eina Į priekį per tiek skrituliukų, kiek taškų iškrito. Jei figūrėlė sustojo ant skrituliuko su piešinuku arba ant tuščio skrituliuko - tiesiog stovėk ir lauk kito ėjimo. O jei sustojai ant raidės? Tada pasakyk, kokia ji! Jei pasakei raidę, surask skrituliuką su daiktu, kurio pavadinimas prasideda ta raide. Radai? Tada per¬kelk savo figūrėlę ant to skrituliuko! O jei raidelės nepažinai arba tokio daikto neradai, tada teks stovėti ten, kur sustojai. O laimi, žinoma, tas, kas pirmas pasiekia finišą.
Autorius: | Birutė Lenktytė-Masiliauskienė |
Leidėjas: | Tabula rasa |
Išleidimo metai: | 2004 |
Knygos puslapių skaičius: | 8 |
Formatas: | 23x31, puskiečiai viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9955520426 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti