✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Yra daugybė būdų pažinti ir tyrinėti aplinkiniam pasauliui. Tačiau bene maloniausias iš jų - žaidimas. Žaisdamas vaikas išmoksta susikaupti, bendrauti, savarankiškai atlikti užduotis. Tinkamai parinkti žaidimai lavina vaizduotę, atmintį, nuovokumą. Be to, tai yra puiki proga geriau pažinti savo vaiką bei padėti jam įgyti žinių ir įgūdžių, būtinų mokykloje.


Šioje knygoje rasite pasakėlę, septynis žaidimus bei karpomas pasakos veikėjų figūrėles. Visi žaidimai vienaip ar kitaip susiję su pasakėle, jos veikėjais, todėl karpomas figūrėles galima naudoti tiek žaidimuose (ten, kur reikia figūrėlių), tiek ir pasakai inscenizuoti. Be to, šitaip vaikas skatinamas žaidimo metu fantazuoti, kurti pasakos tęsinius, naujus jau pažįstamų veikėjų nuotykius, lavinama jo kalba, loginis mąstymas, vaizduotė. Čia pateikiamos žaidimų taisyklės - tik mūsų pasiūlymai. Keiskite, papildykite jas, sugalvokite naujas, o dar geriau - leiskite tai padaryti vaikams!


Žaidimai parinkti atsižvelgiant į vaiko brandumo mokyklai reikalavimus, todėl ypač tinkami būsimiesiems pirmokėliams. Tačiau juos mielai žaidžia ir jaunesni bei vyresni vaikai.


GRYBAI

Bėgame grybauti, baravykų rauti! Jei nerasime baravykų, tiks ir raudonikiai, lepšiai, ūmėdės... Svarbiausia - nęrisirinkti musmirių. Susikarpykite korteles, užverstas sudėkite ant stalo ir sumaišykite. Kiekvienas žaidėjas paeiliui traukia kortelę ir skaičiuoja, kiek joje yra grybų. Jei suskaičiuoja teisingai, tą kortelę pasiima. Jei neteisingai - priedą atgal ant stalo ir sumaišo su kitomis. Už kortelę su nuodingais grybais (jie pažymėti kita spalva) taškų žaidėjas negauna. Tačiau jei teisingai pasako, kiek tų blogų grybų yra, kortelę tiesiog padeda į šalį, o jei suklysta, privalo padėti atgal ant stalo vieną savo turimą kortelę. Žaidimas baigiasi, kai ant stalo nelieka užverstų kortelių. Tada kiekvienas žaidėjas skaičiuoja, kiek surinko valgomų grybų. Laimi, žinoma, tas, kas jų surenka daugiausia.


KAS YRA KAS?

Ežiukas smalsus ir jam rūpi sužinoti, kas yra kas, kaip vienu žodžiu pavadinti daug skirtingų, tačiau kažkuo panašių dalykų. Korteles su paveikslėliais sukarpykite. Iš smeigtuko, gabalėlio medžio ar kartono ir karaliuko (o gal ir kitų medžiagų) sukonstruokite besisukančią rodyklę (ją reikėtų įtaisyti rato centre). Galima ir paprasčiau: nedaryti rodyklės, o tiesiog į ratą mesti akmenuką, sagutę ar pan. Užverstas korteles sumaišykite ir sudėkite ant stalo. Tada kiekvienas žaidėjas paeiliui suka rodyklę (arba ima akmenuką ar sagutę ir nežiūrėdamas meta į ratą). Perskaitykite, kas parašyta tame rato skyrelyje, kur atsidūrė akmenukas ar rodyklė, ir žinosite, ką žaidėjas turi ten padėti. Tada žaidėjas traukia kortelę. Jei ištraukia kortelę, kuri tinka, deda ją atverstą prie tos rato dalies (būtų šaunu pasakyti, kas nupiešta toje kortelėje ir kodėl ji čia tinka). Jei ne - traukia korteles tol, kol ras tinkamą. Ištrauktas, bet netikusias korteles žaidėjas pasilieka. Jei pasukęs rodyklę (ar išmetęs akmenuką) žaidėjas pamato, kad turi reikiamą kortelę, naujos netraukia, o padeda tą, kurią turi. Jei žaidžiama su akmenuku ir akmenukas atsidūrė už rato ribų, ėjimas atitenka priešininkui. Sektoriui „BET KAS" tiks bet kuri kortelė. Jei ant stalo kortelių nebėra, o žaidėjas neturi reikalingos, ėjimas pereina varžovui. Laimi tas, kuris pirmas atsikrato visų kortelių, o ant stalo jų jau irgi nebėra.


KRAUNUOSI KUPRINĘ!

Susikraukime kuprinę! O kad ko nors nepamirštume, turime būtinų daiktų sąrašą. Sukarpykite korteles su daiktų paveikslėliais ir suberkite jas į nepermatomą maišelį ar dėžutę. Iškirpkite abu daiktų sąrašus. Jie labai panašūs, bet truputį skiriasi: viename reikia daugiau vienokių daiktų, kitame - kitokių. Žaidžiama dviese (jei žaidėjų daugiau, teks pasidaryti daugiau sąrašų). Kiekvienas žaidėjas paeiliui kiša ranką į maišelį ir traukia kortelę. Jei ištraukia tinkamą ir reikalingą daiktą, pasideda prie sąrašo. Jei tokių daiktų jau turi pakankamai, deda kortelę atgal į maišelį. Laimi tas, kas pirmas susikrauna į kuprinę viską, kas nurodyta sąraše. Beje, panašų žaidimą galėtum pažaisti ir su tikrais daiktais ir kuprine. Pamėginkite!


LENKTYNĖS

Palenktyniaukime! Žaisti gali 2 ar daugiau žaidėjų. Jums reikės kauliuko ir tiek figūrėlių, kiek bus žaidėjų. Sustatykite figūrėles starte. Kiekvienas žaidėjas paeiliui meta kauliuką ir eina Į priekį. Sustojęs ant trikampiuko, privalo perkelti savo figūrėlę ten, kur rodo rodyklė. Kvadratėlis - praleisti ėjimą. Laimi tas, kas pirmas pasiekia finišą.


NAMUČIAI

Palenktyniaukime, kas pirmas parbėgs iš mokyklos namo! Pasiimkite žaidimo kauliuką ir tiek skirtingų figūrėlių, kiek bus žaidėjų. Žaisti gali 2 arba daugiau vaikų. Figūrėles sustatykite starte. Kiekvienas žaidėjas prieš pradėdamas žaisti nusprendžia, kur jo namai (jei naudojate išsikirptas pasakos figūrėles, tai padaryti bus visai lengva). Visi paeiliui meta kauliuką ir ieško, ar su kuriame nors gretimame skritulėlyje atlikus veiksmus gautų tiek, kiek taškų jis išmetė. Jei taip, reikia eiti į tą skritulėlį. Jei ne, praleisti ėjimą. Laimi tas, kuris pirmas parbėga namo.


SPALVINAM!

Iškirpkite ir suklijuokite žaidimo kauliuką. Sukarpykite spalvinimo laukelius. Susiraskite 6 tokių spalvų flomasterius ar spalvotus pieštukus, kokios spalvos yra ant kauliuko. Žaisti geriausia dviese ar trise (tačiau jei nėra žaidimo draugo, įmanoma netgi vienam). Žaidėjai nežiūrėdami išsitraukia po vieną spalvinimo laukelį. Tada paeiliui meta kauliuką ir savo laukelyje ieško plotelio, kurį reikėtų nuspalvinti tokia spalva. Jei tokio plotelio nėra, teks praleisti ėjimą. Laimi tas žaidėjas, kuris savo laukelyje pirmas nuspalvina visus plotelius.


TRYS VIENOJE EILĖJE

Pažiūrėkime, kas geriau pažįsta raideles! Šis žaidimas žaidžiamas „kryžiukų-nuliukų" principu. Gražiai sukarpykite korteles su ralėmis. Dar jums prireiks keleto vienokių ir keleto kitokių sagučių, pupelių ar pan. - tai bus žaidimo figūrėlės. Žaidžiama dviese. Prieš pradėdami žaisti žaidėjai pasirenka, kurios figūrėlės bus kieno ir sutaria ar išsiskaičiuoja, kas bus pirmas. Korteles su raidėmis sumaišykite. Paskui 9 korteles užverstas sudėliokite ant stalo į 3 eiles po 3 korteles. Likusias atidėkite Į šalį: jų šį kartą neprireiks. Kiekvieno žaidėjo tikslas - savo figūrėles sudėlioti į raidžių vietas taip, kad trys jos būtų vienoje eilėje (vertikaliai, horizontaliai ar įstrižai). Kiekvienas žaidėjas paeiliui verčia po vieną bet kurią kortelę ir sako, kokią raidę rado. Jei atsakymas teisingas, raidę nuima, o vietoj jos padeda savo figūrėlę. Jei ne - raidę užverčia. Ją gali atversti priešininkas arba kitu ėjimu tas pats žaidėjas (jei prisiminė, kokia ten buvo raidė). Laimi tas, kas pirmas sudeda tris savo figūrėles vienoje eilėje. Šaunus būdas išmokti pažinti raides! O tie, kas jas pažįsta, gali žaisti kiek kitaip: sakyti ta raide prasidedantį žodį. Tik tokiu atveju prieš žaidžiant reikėtų išimti ę ir ų - jomis prasidedančių žodžių tiesiog nėra.

Informacija

Autorius: Birutė Lenktytė-Masiliauskienė
Leidėjas: Tabula rasa
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 16
Formatas: 23x31, puskiečiai viršeliai
ISBN ar kodas: 9955520361

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti