Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Galimas knygos brokas (gali būti likusi žymė nuo anksčiau ant knygos nugarėlės užklijuotos kainos, pageltę kai kurių knygų puslapiai, gali būti susilankstęs, subraižytas arba įplyšęs knygos viršelis).
Giedrius Drukteinis – žmogus, kuris gali papasakoti, kas sukūrė kompaniją „Coca Cola“ ar kaip gimė „Sony“. Ir pasakoja jis ne nuobodžiai, o taip, kad norisi dar ir dar! Tiems, kuriems patiko ankstesnės rašytojo knygos apie pasaulio lyderius, rekomenduojame ir „Kūrėjai: 50 sėkmės istorijų“. Tai jau ketvirtasis autoriaus leidinys apie garsių prekinių ženklų bei kompanijų atsiradimo aplinkybes.
Šiandien jie yra gerai žinomi gigantai. Milžinai, kurių produktus naudoja milijonai žmonių visame pasaulyje. Tačiau tam, kad užkoptų į šlovės Olimpą jiems teko nueiti ilgą bei sudėtingą kelią. Žinomi verslai gimė paprastų namų virtuvėse, gatvėse ir nepaprastai talentingų bei savo idėjomis tikinčių žmonių galvose.
Jie skolinosi, klupo, verkė, stojosi ir vėl ėjo. Šiandien mes su džiaugsmu skraidome „Airbus“ lėktuvais, klausome legendinio BBC radijo, dėvime languotus „Burberry“ drabužius, mylime „Lacoste“ krokodiliuką bei puošiamės „Armani“. Užgniaužiame kvapą stebėdami nepaprastus „Cirque de Soleil“ pasirodymus, nuolat apsipirkinėjame „Ebay“, šeimą aprūpiname prekybos centre „Lidl“, pavargę geriame „Red Bull“, o automobiliui perkame „Goodyear“ padangas.
Knygos „Kūrėjai: 50 sėkmės istorijų“ skaitytojai sužinos, koks prekinis ženklas gimė, jo kūrėjui pastebėjus, kodėl Tailando rikšų vairuotojai niekada nepavargsta. Ras atsakymą, kam reikia dėkoti už kavos filtrą bei kuri siuntų išvežiojimo tarnyba savo istoriją pradėjo teturėdama vos du dviračius. Sėkmės paukštę prisijaukinti įmanoma. Tą įrodo knygoje aptartų žmonių istorijos.
Giedrius Drukteinis parengė 50 pasakojimų apie tokių kompanijų, kaip „Aeroloft“, „Bic“, „Braun“, „Burger King“, „Caterpillar“, „Ferrero“, „Iqos“, „Melitta“, „Rolex“, „Victorinox“ ir kt. kūrėjus. Mes naudojame produktus ir paslaugas, laikas išgirsti, kaip atsirado ir vystėsi mėgiami prekiniai ženklai bei kokie pakilimai ir nuopuoliai jų laukė.
Ankstesnės šios serijos knygos buvo labai populiarios.
Giedrius Drukteinis (g. 1970 m.) – rašytojas, žurnalistas, etiketo specialistas, lektorius, vyrų įvaizdžio svetainės kūrėjas. Autoriaus tekstai bei komentarai nuolat pasirodo įvairiuose žiniasklaidos priemonėse. Giedrius Drukteinis išleido įvairaus žanro knygų, tarp jų ypač populiarūs minėti leidiniai apie prekinių ženklų ir lyderių istoriją.
Milžinišką kompaniją galima įkurti net ir garaže! Tuo įsitikinsite skaitydami trumpus aprašymus bei įdomias istorijas. Rekomenduojame kūrinį įsigyti internetu. Pirkti online saugu ir patogu. Siūlome įvairių knygų, kuriose rasite ir vertingų patarimų, ir stebinančių siužetų ir stiprių veikėjų. Ieškote gerų kainų? Apžvalgose ir atsiliepimuose giriamas knygas galite nusipirkti pigiau, juk tereikia pasinaudoti akcijomis ir išpardavimais. Įvertinti turinį ir apimtį padės santrauka su aprašymu, ištrauka bei puslapių skaičiumi. Išsirinkti lengva!
Autorius: | Giedrius Drukteinis |
Leidėjas: | Sofoklis |
Išleidimo metai: | 2020 |
Knygos puslapių skaičius: | 448 |
Formatas: | 14x21, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094443480-BR |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti