✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Straipsnių rinkinys "Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse" apibendrina Vilniaus universiteto A.J.Greimo semiotinių studijų centro ir grupės prancūzijos semiotikų 2003-2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus.
Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir žiūrovo santykis; kaip kontruojami vartojimo euforijos tipai; kokias naujas vizualines strategijas naudoja video žaidimų reklama; lyginamos mobiliųjų telefonų reklamos tendencijos Prancūzijoje ir Lietuvoje.
Politinės reklamos analizėse nagrinėjamos Vakarų politikų fotografijos, kuriose išryškėja politiko kūno vaizdavimo strategijos ir su tuo susijusios asmens tapatybės sampratos. Taip pat aptariamos 2003 m. vykusios prezindentinės R. Pakso kampanijos tendencijos, kai kurias iš jų lyginant su J. Chiraco prezidentine kampanija. Akademinius straipsnius papildo du interviu kūno tema su senosios ir naujosios kartos prancūzų semiotikais (R. Barthes'u ir E. Landowskiu).
Rinkinys turėtų sudominti viešųjų ryšių specialistus, reklamos teoretikus ir praktikus, šiuolaikiniu socialiniu diskursu besidominčius sociologus, politologus, filosofus.

Informacija

Leidėjas: Baltos lankos
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 238
Formatas: 15x22, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955230991

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti