Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Kalbėkite - ir jus išgirs. Bet prieš kalbėdami pirmiausiai paklausykite - tik taip rasite tiesų kelią į kliento, pavaldinio, kolegos ar artimojo širdį.


Rezultatyvaus bendravimo receptą siūlo Keldo Jenseno knyga "Komunikacijos vadovas". Šis leidinys ne vienam verslininkui atvers akis, kaip paprastu, bet taikliu ir nuoširdžiu žodžiu galima atidaryti duris, kurios, atrodė, buvo užrakintos devyniais užraktais. Tai jau antroji K.Jensen knyga, leidžiama „Verslo žinių". Pirmoji - „Derybų vadovas" - buvo išleista prieš pora metų ir sulaukė didelio susidomėjimo Lietuvoje. Ar žinojote, kad 70 procentų žmonių darbo netenka ne dėl gabumų stokos, bet dėl to, kad jiems trūksta komunikacinės kompetencijos? O tai, kad vos 15 procentų mūsų sėkmės priklauso nuo profesinių ar techninių žinių ir net 85 procentai nuo to, kaip gerai išmanome žmogaus elgseną? Ne? Tada atsiverskite Komunikacijos vadovą - knygą, kurią skaityti ne tik be galo naudinga kiekvienam iš mūsų, bet ir smagu.


Žinios, pateikiamos šioje knygoje ir autoriaus sukauptos per daugiau nei 20 metų konsultuojant, derantis ir mokant įvairių įmonių darbuotojus, nėra teoriniai įgūdžiai, kurių galime įgyti mokyklos suole, verslo koledže, universitete ar tolimesnio mokymosi institucijoje. Dažniausiai jos įgyjamos praktikoje naudojant „bandymų ir klaidų" metodą. Šioje knygoje autorius stengiasi perteikti ir išmokyti Jus procedūrų, kurios paremtos per daugybe metų praktinės patirties ištobulintais metodais. Šias procedūras galima pritaikyti daugybėje situacijų, nors vieno sprendimo visoms problemoms spręsti nėra, kaip nėra ir būdo, kuris įveiktų visas, jūsų kelyje pasitaikysiančias kliūtis.


Knygoje "Komunikacijos vadovas" daugiausia dėmesio skiriama šioms sritims: Asmeninis poveikis / Asmeninė komunikacija / Susirinkimuose naudojamos technikos / Pristatymuose naudojamos technikos.

Nepriklausomai nuo užimamų pareigų, posto ar vykdomos užduoties kiekvienas profesionalas turi įvaldyti ir gebėti kiekvieną dieną taikyti šiuos įgūdžius.

Mokydamiesi šių technikų pagerinsite ir sustiprinsite pasitikėjimo savimi ir savikliovos jausmą bei įgysite geresnių komunikacinių įgūdžių kasdieniame verslo bei asmeniniame gyvenime.



Iš anglų kalbos vertė Eglė Podčašinskienė

Informacija

Autorius: Keld Jensen
Leidėjas: Verslo žinios
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 257
ISBN ar kodas: 9789955460787

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti