Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>

Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
-10% su kodu: PATOGU
3,37 
Įprasta kaina: 3,75 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2025-01-14
-10% su kodu: PATOGU
3,37 
Įprasta kaina: 3,75 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2025-01-14
-10% su kodu: PATOGU
2025-01-31 3.746 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, sausio 9 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Mokomoji knyga.
Šios mokomosios knygos paskirtis - supažindinti studentus bei pradedančius verslininkus su paslaugomis, komandiniu darbu bei jo organizavimu paslaugų sferoje.
Mokomoji knyga apima tris skyrius. Leidinyje pirmiausia pateikiama žinių apie paslaugas, t.y. jų samprata, savybės, klasifikacija bei plėtros tendencijos užsienyje ir Lietuvoje. Antrajame skyriuje analizuojama komandos samprata, komandų klasifikavimas, aptariami komandų ir grupių požymiai ir skirtumai, komandų tipai, taip pat komandos klimatas ir jos narių vaidmenys. Trečiame skyriuje aprašomi komandos formavimo, jos darbo efektyvumo bei klientų aptarnavimo įgūdžių gerinimo formuojant komandas aspektai.

Informacija

Autorius: Ligita Šalkauskienė, Irina Žalienė, Linas Žalys
Leidėjas: Lucilijus
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 132
ISBN ar kodas: 9789955655961

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti