✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Jis padavė man puodelį, pilną tik ką išvirtos, kvapiai garuojančios kavos. Nekilo klausimų, ar reikia pieno arba cukraus. Nedrąsiai gurkštelėjau.
Oho. Atlošiau galvą, akys staiga plačiai atsimerkė. Netgi po vieno gurkšnio galėjau pasakyti, kad tai buvo stipriausia mano kada nors ragauta kava.
Pamatę mano reakciją, Starbucks darbuotojai kvatojo.
- Gal šitos kavos jums per daug?
Aš papurčiau galvą. Tada dar sykį gurkštelėjau. Šį kartą pajutau daugiau skonių.
Trečias gurkšnis mane užkerėjo.
Viena žaviausių pastarųjų dešimtmečių verslo istorijų apie kompaniją, prasidėjusią nuo krautuvėlės Sietlo pakrantėje ir išaugusią į 1600 parduotuvių tinklą visame pasaulyje. „Starbucks Coffee Company“ supažindino Ameriką su puikia kava ir pakeitė viską – nuo skonio iki kalbos ir centrinės gatvės veido.
Rinkodaros specialistams, vadovams ir karjeros siekiantiems verslininkams ši knyga "Kava su meile. Kaip Starbuks sukūrė kompaniją puodelis po puodelio" atskleis, kaip versle reikia vadovautis širdimi ir aistrą paversti pelnu.
Iš anglų kalbos vertė Eglė Aleknaitė
Autorius: | H. Schultz, D.J. Yang |
Leidėjas: | Eugrimas |
Išleidimo metai: | 2010 |
Knygos puslapių skaičius: | 576 |
Formatas: | 11x17, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094370731 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti