✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Knyga "Kaip parduoti ratą. Kaip jums, jūsų kompanijai ir jūsų klientams išsirinkti geriausią pardavimo būdą" parašyta apsakymo forma. Tačiau visa, kas joje rašoma apie pardavėjus ir klientus, išplaukia iš empirinių tyrimų, vykdytų daugiau kaip 25 metus.
"Padarėme išvadas, kad pasaulinės klasės pardavėjų dar labai mažai. Didžioji dauguma jų pilnai neišnaudoja visų savo galimybių. Kad nėra tokio dalyko, kaip tobulas pardavėjas, vienodai efektyviai aptarnaujantis visus pirkėjus. Nustatėme, kad vadinamosios pardavimų superžvaigždės paprastai labai neefektyvios, kai susiduria su konkrečiais, taip vadinamais "riešutai ir varžtai" pardavimais, sudarančiais daugelio firmų tarpusavio (verslas - verslui) pardavimų esmę. Faktiškai tos stipriosios pusės, kurios pardavėjui garantuoja sėkmę vienoje pardavimų situacijoje gali tapti silpnosiomis pusėmis tam pardavėjui atsidūrus kitoje situacijoje, kurioje klientų poreikiai kitokie."
Ratas šiame pasakojime simbolizuoja kiekvieną rinkoje esantį gaminį ar paslaugą. Ši knyga apima juos visus... ji parodo, kaip parduoti ir kokie žmonės turėtų užsiimti pardavimais.
„Ši knyga labai prasminga verslo požiūriu. Ji remiasi plataus masto tyrimais, orientuota į klientus ir pateikia puikių įžvalgų. Be to ji parašyta labai vykusiai, su humoru, lengvai suprantama. Kiekvienasjąperskaitęs geriau supras, kokia turi būti sėkminga pardavimų strategija to ar kito tipo klientams.“
Gerald J. Bauer, Dupont Pardavimų kompetencijos skyriaus vadovas (buvęs), Atlantic Marketing Workshops partneris
„Šioje knygoje yra viskas, ko reikia. Ji baisiai įdomi ir kartu aiškiai parodo, jog nuolat siekdami pasaulinės klasės veiklos efektyvumo, kurio iš mūsų reikalauja rinka, turime pardavinėti efektyviai. Labai rekomenduoju ją.“
Edgar H. Smith. General Motors Parts generalinis pardavimų vadovas
„Kalnai empirinių tyrimų, kuriais remiasi ši knyga, daro didelį įspūdį. Tiesiog stebėtis reikia, kaip lengva visa tai priimti, kai perteikiama pasakojimo pavidalu.“
John Folkerth, Shopsmith, Inc. pirmininkas ir prezidentas
„Ratas šiame pasakojime simbolizuoja kiekvieną rinkoje esantį gaminį ar paslaugą. Ši knyga apima juos visus... ji parodo, kaip parduoti ir kokie pardavėjai turėtų užsiimti pardavimais.“
Duane Miller, AC Delco (GeneralMotors)
„Kaip parduoti ratą" pateikia labai įžvalgų pardavimo proceso vaizdą. Ji sumaniai parašyta ir skatina mąstyti, meta iššūkius, neprarasdama įdomumo.“
Tom \Veisenbach, xpedx, International Paper padalinio viceprezidentas
„Knyga „ Kaip parduoti ratą" yra vertinga mokomoj i priemonė jūsų pardavimų personalo teigiamoms permainoms paspartinti. Ji padės jūsų pardavimų personalui nukreipti pastangas į tai, kas iš tikrųjų svarbu ir padės jam surasti geriausius būdus tarnauti savo klientams.“
Steve Roehrich, Johnson & Johnson viceprezidentas kokybės valdymo klausimais
Autorius: | Jeff Cox, Howard Stevens |
Leidėjas: | Rgrupė |
Išleidimo metai: | 2005 |
Knygos puslapių skaičius: | 288 |
Formatas: | 14x21, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955968283 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę