✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Protingesnis? Viskas prasideda žmogaus smegenyse. Kodėl mokykloje gavęs užduotį vienas mokinys atlieka ją atlieka per trisdešimt minučių, o kitas – vos per aštuonias?
Perskaitę šią knygą "Išlaisvink vidinį Einšteiną" atsakymą jau žinosite: moksleiviai sprendžia užduotis naudodami skirtingus mokymosi įrankius. Šie įrankiai vadinami kognityviniais gebėjimais, ir jie nulemia kaip kokybiškai, greitai ir lengvai individas mokosi ir perteikia žinias.
Tėvai, kurių vaikai mokykloje susiduria su sunkumais, taikydami tinkamus kognityvinių įgūdžių lavinimo pratimus, gali įveikti savo vaikų skaitymo, skaičiavimo ir kitų mokslo sričių medžiagos įsisavinimo trūkumus.
Viena XX a. pavardė dažnam asocijuojasi su žodžiu „protingas". Ta pavardė - Einšteinas. Šioje knygoje dr. Kenas Gibsonas pasakoja, kad bent truputį Einšteino tėvai gali rasti ir savo vaikuose. Ir visiškai nesvarbu, kaip šiuo metu jiems sekasi mokslai. Taip pat knygoje duodama patarimų, kaip tą vaikuose glūdintj Einšteiną išlaisvinti. Netrukus įsitikinsite, kad dr. K. Gibsonas yra savo srities pionierius, gebantis tėvams itin praktiškai pateikti šiuolaikines mokslo žinias apie smegenų darbą.
Einšteino smegenys nebuvo didesnės, nei visų mūsų, bet jose buvo daugiau aktyvių neuroninių jungčių, vadinamų sinapsėmis. Būtent šių neuroninių jungčių sistema ir nulėmė išskirtinį jo intelektą. Kaip Einšteino, taip ir jūsų vaiko smegenyse šios jungtys suformuoja „kelius", kuriais apdorojama ir įsisavinama informacija, analizuojami įvairūs kintamieji, vyksta loginis mąstymas ir samprotaujama. Visa tai galima ugdyti. Šioje knygoje rasite patarimų kaip visam laikui išlavinti vaiko gebėjimą mokytis ir skaityti.
"Perskaitę šią knygą atsakymą jau žinosite: moksleiviai sprendžia užduotis naudodami skirtingus mokymosi įrankius. Šie įrankiai vadinami kognityviniais gebėjimais, ir jie nulemia kaip kokybiškai, greitai ir lengvai individas mokosi ir perteikia žinias.
Yra ir kitų faktorių, lemiančių mokymosi kokybę. JAV Nacionalinio sveikatos instituto, JAV Švietimo departamento ir kitų įstaigų atlikti tyrimai rodo, kad 80-čia procentų mokymosi sunkumus sukelia būtent silpni kognityviniai gebėjimai.
Parašiau šią knygą siekdamas dviejų tikslų: paaiškinti kas yra tie kognityviniai gebėjimai ir sykiu jus padrąsinti. Kognityvinius gebėjimus galima sustiprinti ir pagerinti ir šitaip sumažinti mokymosi ir skaitymo sunkumus ar net juos visiškai įveikti.
Mintis, kad galima išmokti mokytis nėra naivi. Nuo 1995 m. mūsų stebėtiems daugiau nei penkiolika tūkstančių moksleivių mokymosi įgūdžiai vidutiniškai pagerėja daugiau kaip 3,6 metų pažangumu, o skaitymo įgūdžiai - 4,6 metų pažangumu. Visa tai greičiau kaip per 6 mėnesius (2005 m. rezultatus žiūrėti C priede).
Tėvai, kurių vaikai mokykloje susiduria su sunkumais, turi vilties. Taikydami tinkamus kognityvinių įgūdžių lavinimo pratimus, tėvai gali įveikti savo vaikų skaitymo, skaičiavimo ir kitų mokslo sričių medžiagos įsisavinimo trūkumus.
Jūsų vaikas gali tapti sėkmingu mokiniu, o prasidėjusi mokymosi kelionė gali jį nuvesti į aukštuosius mokslus, ar sėkmingą karjerą. Tikite, ar ne, bet kiekvieno vaiko viduje slypi mažas Einšteinas, tačiau, norėdami jį išlaisvinti, turite žengti pirmąjį žingsnį - įvertinti savo vaiko kognityvinius gebėjimus. Antras žingsnis - sustiprinti silpnus kognityvinius gebėjimus.
Dėkoju, kad domitės šia svarbia tema ir skiriate dėmesį savo Vtiko išsilavinimui. Verskite lapą ir sužinokite, kaip galite padėti savo vaikui tapti geresniu skaitytoju ir pažangesniu moksleiviu. Padekite savo vaikui įgyti mokymosi įgūdžių ir įrankių, kurie padės jam tapti protingesniu... visam gyvenimui."
Dr. Ken Gibson
Ši knyga "Išlaisvink vidinį Einšteiną" skiriama daugiau kaip penkiolikai tūkstančių moksleivių ir tėvų, dalyvavusių mūsų klinikiniuose bandymuose, kurių tikslas buvo įveikti mokymosi ir skaitymo sunkumus. Taip pat daugiau kaip aštuoniems šimtams gydytojų, psichologų, pedagogų ir jų pagalbininkams, kurie padėjo man tirti ir tobulinti mūsų kognityvinio lavinimo programas.
Dr. KENAS GIBSONAS yra aistringas mokymo srities pionierius. 2002 m. sausį jis įkūrė įmonę.LearningRx, Inc." Pastaruosius 17 metų dr. K. Gibsonas skyrė sistemų, skirtų kognityviniams (pažintiniams) ir skaitymo įgūdžiams lavinti, kūrimui. Jam vadovaujant ir prižiūrint sukurti mokymo metodai, kuriuose pritaikytos žinios apie pažintinių įgūdžių testavimą ir ugdymą. Šie metodai dabar naudojami visoje šalyje. Dr. K. Gibsonas gyvena ir dirba Kolorado Springse (Kolorado valstija, JAV).
Įmonės „LearningRx, Inc." ir visoje šalyje veikiančios„LearningRx" mokymo centrų sistemos įkūrėjas dr. K. Gibsonas iš savo patirties žino, kad kiekvienas vaikas gali mokytis greičiau, suprasti daugiau ir tapti protingesnis. Raktas į sėkmę - pažintinių įgūdžių lavinimas ir skaitymo, matematikos bei apskritai mokymosi įgūdžių ugdymas pažintinių įgūdžių pagrindu.
KIM HANSON yra keturių vaikų mama, mokytoja ir ilgametė pažintinių įgūdžių lavintoja. Šiuo metu Kim yra daugiau kaip penkiasdešimties visoje šalyje veikiančių „LearningRx" mokymo centrų vykdomoji viceprezidentė paramos srityje. Eidama šias pareigas ji susitinka su daugybe mokinių visoje šalyje ir kasdien akivaizdžiai mato kokį teigiamą poveikį pažintinių įgūdžių lavinimas turi jų gyvenimui. Kim Hanson gyvena Kasi Roke (Kolorado valstija, JAV).
TANYA MITCHELL yra daugiau kaip tūkstančio pažintinių įgūdžių lavintojų instruktorė,„LearningRx" vykdomoji viceprezidentė tyrimų ir plėtros srityje, trijų vaikų mama. Taip pat ji - visuomenės informavimo kampanijos apie„LearningRx" vadovė. Didžiausias jos troškimas - kad visi tėvai sužinotų apie pažintinių įgūdžių lavinimo galimybę ir ją panaudotų savo vaikų gyvenimo kokybei pagerinti. Tanya Mitchell gyvena Monjumente (Kolorado valstija, JAV).
TURINYS
1. Viltis kiekvienam vaikui / 11
2. Neteisingas testų rezultatų interpretavimas / 21
3. Mokymosi sunkumų identifikavimas / 33
4. Nepaprastos, nuolat kintančios smegenys / 51
5. Įrankiai ir žingsniai mokymosi sunkumams įveikti / 63
6. Šviesi jūsų vaiko ateitis / 81
A priedas | LearningRx įvertinimas pagal septynis kriterijus / 93
B priedas | Peržvelkite savo LearningRx galimybes / 97
C priedas | 2005 metų LearningRx rezultatų analizė / 103
D priedas | Idėjos mokytojams / 121
Atsiliepimai / 125
Nuorodos ir papildoma medžiaga / 135
Kontaktai / 140
Autorius: | Ken Gibson, Kim Hanson, Tanya Mitchell |
Leidėjas: | Baltosios gulbės |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 144 |
Formatas: | 13x19, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786098047622 |
Vertėjas: | Ieva Barakauskaitė |
Iš kokios kalbos versta: | anglų |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę