NEMOKAMAS pristatymas nuo 20€ į paštomatus Lietuvoje! Daugiau ČIA >>
Metodinė priemonė "Įsivertinimas. Asmeninė pažanga, 2 dalis" skirta švietimo pagalbos specialistams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo dalykų mokytojams.
Priemonėje "Įsivertinimas. Asmeninė pažanga, 2 dalis" pateikiamos įvairios įsivertinimo lapų, mokymosi pasiekimų, asmeninės pažangos ir jos pokyčių stebėjimo ir fiksavimo formų, mokymosi uždavinio, įsivertinimo kriterijų ir instrumentų, mąstymo žemėlapių pasirinkimo ir pildymo pavyzdžiai, pamokų planai (užduotys, priemonės), bendrųjų kompetencijų įsivertinimo kriterijai ir instrumentai.
Įsivertinimo lapuose, skirtuose taikyti logopedo pratybose, pateikti kriterijai: pavadinu (žodynas plėtimas, tikslinimas), mankštinu (artikuliacijos aparato, smulkiosios ir bendrosios motorikos mankšta), tariu (garsų tarimas), skiriu (garsinė analizė ir sintezė), skaitau, rašau, suprantu (teksto suvokimas), kalbu (gramatiškai taisyklingos rišliosios kalbos ugdymas).
Įsivertinimo lapuose, skirtuose taikyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo užsiėmimuose, pateikti kriterijai pagal kompetencijų ugdymą: suprantu (socialinė kompetencija), aktyviai veikiu (sveikatos kompetencija), domiuosi (pažinimo kompetencija), bendrauju ir kalbu (komunikavimo kompetencija), kuriu (meninė kompetencija).
Autorius: | Tatjana Borisevičienė |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2019 |
Knygos puslapių skaičius: | 76 |
Formatas: | 21x29, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955324362 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti