Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Inventing American Broadcasting, 1899-1922

-15% su kodu: ENG15
72,39 
Įprasta kaina: 85,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
72,39 
Įprasta kaina: 85,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 85.1600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Such organizations as AT&T, General Electric, and the U.S. Navy played major roles in radio's evolution, but early press coverage may have decisively steered radio in the direction of mass entertainment. Susan J. Douglas reveals the origins of a corporate media system that today dominates the content and form of American communication.

Informacija

Autorius: Susan J. Douglas
Leidėjas: Johns Hopkins University Press
Išleidimo metai: 1989
Knygos puslapių skaičius: 396
ISBN-10: 0801838320
ISBN-13: 9780801838323
Formatas: 229 x 152 x 23 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Inventing American Broadcasting, 1899-1922“

Būtina įvertinti prekę