0 Mėgstami
0Krepšelis

Inventing American Broadcasting, 1899-1922

-22% su kodu: BOOKS
66,74 
Įprasta kaina: 85,56 
-22% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-30
-22% su kodu: BOOKS
66,74 
Įprasta kaina: 85,56 
-22% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-30
-22% su kodu: BOOKS
2025-03-31 66.74 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Such organizations as AT&T, General Electric, and the U.S. Navy played major roles in radio's evolution, but early press coverage may have decisively steered radio in the direction of mass entertainment. Susan J. Douglas reveals the origins of a corporate media system that today dominates the content and form of American communication.

Informacija

Autorius: Susan J. Douglas
Leidėjas: Johns Hopkins University Press
Išleidimo metai: 1989
Knygos puslapių skaičius: 396
ISBN-10: 0801838320
ISBN-13: 9780801838323
Formatas: 229 x 152 x 23 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Inventing American Broadcasting, 1899-1922“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Inventing American Broadcasting, 1899-1922“