Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Introducing Competition into the Piped Water Market: A Theoretical Analysis of Common Carriage and Franchise Bidding

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Using tools of modern industrial economics Urs Meister examines the effects of privatisation and competition in the piped water industry. Considering the two main approaches for competition in an industry with natural monopoly character, common carriage (interconnection) and franchise bidding (auctions), he analyses costs, retail prices and investment. Such analysis shows that competition may be a valuable opportunity to improve the efficiency of water supply.

Informacija

Autorius: Urs Meister
Serija: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
Leidėjas: Deutscher Universitätsverlag
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 156
ISBN-10: 3835003828
ISBN-13: 9783835003828
Formatas: 210 x 148 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Introducing Competition into the Piped Water Market: A Theoretical Analysis of Common Carriage and Franchise Bidding“

Būtina įvertinti prekę