Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Interpreting Audiences: The Ethnography of Media Consumption

-15% su kodu: ENG15
123,68 
Įprasta kaina: 145,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
123,68 
Įprasta kaina: 145,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 145.5100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In this comprehensive guide to important developments in the study of media reception, Shaun Moores reviews a wide range of qualitative audience research and charts the emergence of a critical ethnographic perspective on everyday consumer practices.

Informacija

Autorius: Shaun Moores
Serija: Media Culture & Society series
Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2000
Knygos puslapių skaičius: 164
ISBN-10: 0803984472
ISBN-13: 9780803984479
Formatas: 234 x 156 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Interpreting Audiences: The Ethnography of Media Consumption“

Būtina įvertinti prekę