Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

International Tourism: Identity and Change

-15% su kodu: ENG15
136,14 
Įprasta kaina: 160,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
136,14 
Įprasta kaina: 160,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 160.1600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

International Tourism reconceptualizes the local and the global, avoiding such crude oppositions as centre v periphery, modern v traditional and North v South, demonstrating that the local cannot be understood without the global, and that the global can never be isolated from the regional setting within which it operates.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2000
Knygos puslapių skaičius: 260
ISBN-10: 0803975139
ISBN-13: 9780803975132
Formatas: 216 x 140 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „International Tourism: Identity and Change“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „International Tourism: Identity and Change“