Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

International Advertising: Realities and Myths

-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 287.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In this comprehensive handbook of theory and practice of international advertising, the subjects are not treated in isolation, but rather linked to overall trends in business globalization.

The contributors, representing academics and professionals from ten different countries, examine all aspects of international advertisng, from broad concepts and issues, developments in specific countries, and cutting-edge techniques developed outside of the United States. The result is a single `knowledge-bank' of theory and practice for advertising students and professionals.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 424
ISBN-10: 0761912452
ISBN-13: 9780761912453
Formatas: 229 x 152 x 23 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „International Advertising: Realities and Myths“

Būtina įvertinti prekę