Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Internal Brand Management in an International Context

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Employees with a sound knowledge of and strong commitments to a brand are likely to display behaviors that conform to a brand¿s identity, so called brand citizenship behavior. Organizations have access to various internal branding instruments that support commitment structures but multinational corporations are challenged by a diverse workforce environment. The study analyzes the relevance of these instruments across a German, Chinese and North American sample. This research further analyzes the impact of an individual¿s cultural values on brand commitment which is an antecedent to brand citizenship behavior.

Informacija

Autorius: Christina Ravens
Serija: Innovatives Markenmanagement
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 348
ISBN-10: 3658007532
ISBN-13: 9783658007539
Formatas: 210 x 148 x 19 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Internal Brand Management in an International Context“

Būtina įvertinti prekę