Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Interdisciplinary Approaches to Product Design, Innovation, & Branding in International Marketing

-15% su kodu: ENG15
384,36 
Įprasta kaina: 452,19 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
384,36 
Įprasta kaina: 452,19 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 452.1900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Interdisciplinary approaches are critical to solve the interesting problems of the day. This volume seeks to capture and synthesize the knowledge in the area of branding, product design, innovation, and strategic thought in international marketing.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 360
ISBN-10: 1781900167
ISBN-13: 9781781900161
Formatas: 240 x 161 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Interdisciplinary Approaches to Product Design, Innovation, & Branding in International Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Interdisciplinary Approaches to Product Design, Innovation, & Branding in International Marketing“