Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Inside the Tornado: Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets

-15% su kodu: ENG15
30,84 
Įprasta kaina: 36,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
30,84 
Įprasta kaina: 36,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 36.2800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In this, the second of Geoff Moore's classic three-part marketing series, Moore provides highly useful guidelines for moving products beyond early adopters and into the lucrative mainstream market. Updated for the HarperBusiness Essentials series with a new author's note. Once a product "crosses the chasm" it is faced with the "tornado," a make or break time period where mainstream customers determine whether the product takes off or falls flat. In Inside the Tornado, Moore details various marketing strategies that will teach marketers how reach these customers and how to take advantage of living inside the tornado in order to reap the benefits of mainstream adoption.

Informacija

Autorius: Geoffrey A Moore
Leidėjas: Harper Business
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 272
ISBN-10: 0060745819
ISBN-13: 9780060745813
Formatas: 216 x 140 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Inside the Tornado: Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets“

Būtina įvertinti prekę